aalexandratallberg

Fredag

Kategori: Allmänt

GAah! jag blir tokig, har prov på tisdag i religion och jag kan inte ett skit, och det varkar vara ett stort prov också. och jag som inte kan ett skit om gud och speciellt inte om islam! jag har inte börjt plugga än heller vilket jag borde, men får väl sitta med det hela helgen när nu det skulle passa?
ikväll blir det mys pys med familjen och R, eller han kanske räknas in som en i familjen vid det här laget? haha.
I morgon blir det partey i Löa, riktig bonna fest! kan bli skoj, så på söndag ligger vi hemma och mår som vi förtjänar, så när ska jag plugga? aldrig jag får ta det som det kommer och hoppas på att det kanske kan vara någon fråga som jag redan kan haha !

Jag är hungrig men har inte orkat äta, men får vänta tills ikväll, då de bjuds på fijatas! :) texmex MUMMA!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    nämen :) när är det här ifrån?

    2010-03-19 | 17:41:57
  • tilda tilda tilda säger:

    varför blev mitt namn inte med :s

    2010-03-19 | 17:42:39
    Bloggadress: http://flakey.blogg.se/

Kommentera inlägget här: