aalexandratallberg

Lördag

Kategori: Allmänt

spontan utgång i går, 20 i 6 bestämde vi oss klockan 6 gick bussen så ja en kvart hade jag på mig att duscha fixa mig o klä på mig, stressigt var bara förnamnet! men riktigt roligt var det. bussen hem var kaos. slagsmål o grejer så polisen fick komma. var väl hemma hos hyttra vid fyra tiden. idag har jag mått som jag har förtjnat, bra sliten har precis fått i mig lite pommen så nu sitter jag och ser om det kommer upp igen eller inte mysigt ja vet haha.

ikväll ska jag infinna mig bakom godis skålen och framför tv:n bara slappa. ensam eller inte har inte så stor betydelse orkar inte med allt skit längre. !

Kommentarer

  • Ann-Louise säger:

    det är du som skickar och inofmerar mig om den sista meningen där nere tack!

    2010-03-06 | 23:26:17
    Bloggadress: http://hyttra.blogg.se/

Kommentera inlägget här: