aalexandratallberg

Tisdag

Kategori: Allmänt

Nyss hem kommen från fritidsgården, vart där och tjänat lite extra pengar vilket behövs i min plånbok just nu, känns som om den här månaden kommer bli väldigt dyr! och jag som inte har råd med ett skit känns det som, beställde kläder från hm som jag måste betala snart också, så ett kvälls och helg jobb skulle ju inte sitta helt fel haha.

i morgon blir det en snabb vända till skolan, sen på kvällen kanske ja ska till fröva och träna med dom, har inte riktigt bestäm om jag ska åka i morgon eller inte, beror på om jag har någon bil eller skjuts in till linde, men jag är bra sugen så man kan ju hålla tummarna.

100 dagar kvar till studenten, det är inte illa tiden går fort när man har roligt!

Kommentarer

  • frida säger:

    äre inte mer. fan va fint! då tar vi studenten snart:P

    2010-03-02 | 21:30:11
    Bloggadress: http://fritjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: