aalexandratallberg

Första advent

Kategori: Allmänt

och det första ljuset är tänt. i fredags vart det utgång, och ja den var crazy! Fanny ja har ett bevis att ja inte gick och la mig fyra, ja skickade nämligen iväg ett sms vid kvart i fem och då satt jag kvar där uppe med er så det så! haha. men ja jag var först med att somna :P

igår var jag inte dålig men bakis hela dagen, så kvällen tillbringades i soffan framför harrypotter. fixade en lite julklapp till R också. och nu på morgonen har jag fixat yttligare en till, hoppas han blir glad över den :) ska ta tagi disken nu vilket är det tråkigaste som finns. sen så ska jag nog bege mig hem till mamma och pappa igen.

en arbetsvecka kvar och sen är hjärtat hemma igen :) på fredag blir det landskamp i handboll med jobbet, och på lördag pratas det om bowling dom har tydligen hyrt hela hallen så det kan nog bli skoj, så den här veckan kommer gå super fort (hoppas jag)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: