aalexandratallberg

Fredag

Kategori: Allmänt

Många 12timmars pass den här veckan så jag är helt slut. men det ger pengar i slutändan annars skulle jag inte görat ;)
kvällen blir lugn, det lutade åt utgång med har insett nu att jag kommer somna ståendes på dansgolvet om ja åker. tar en vända till örebro i morgon istället med Fanny :) sen på kvällen kommer Sandra och Lina vi ska ha riktig myskväll med god mat :) tror vi lånar R´s ställe och umgås. söndag har laget match så då ska jag bege mig dit och heja. sen är det jobbvecka igen. jag gillar livet, det leker :D

skulle egntligen lägga upp bilder på hur det såg ut här hemma när jag kom hem igår, totalt kaos, pappa har fått nya ideér och har börjat på nya projekt. men jag orkar inte hämta kameran så dom får dyka upp senare :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: