aalexandratallberg

matlådor..

Kategori: Allmänt

Måste te o laga matlåda nu.. vet inte om det blir tikamasala eller vanlig chili, paprika kyckling frågan är ju vad jag är sugen på i morgon men idag är det chili som lockar mest.

igår var det 70-80tals festen. riktigt lyckad var den och hur kul som helst. jag fick det nya namnet bodil under kvällen, kanske för att jag såg ut som en gammal tant? bilder kan nog komma upp när jag har min sladd. vaknade runt halv nio i morse hur pigg och glad som helst. stack iväg till lokalen och städade sen hämta vi bilen hos linda o daniel. o så har vi firat Sven-göran (läs Simon) på 18års dagen :D

jaja åter till matlådorna, eller ska jag köpa en färdig i morgon? :P haha.


och vem är josse som vill åka i min bil? björklund skulle jag gissa på men är jag helt fel ute? :P

Kommentarer

  • josse haha säger:

    Björklund äre ja!! hihi

    2010-11-05 | 10:44:04

Kommentera inlägget här: