aalexandratallberg

Tisdag

Kategori: Allmänt

I morse tog pappa och jag bilen in till örebro på lite ärenden. dagen i örebro slutade med bil tema. köpte med mig skivor så jag kan skriva ut bilder på sen så min dator inte pajar igen haha. men när jag kom hem insåg ja att skivorna som pappat lurade på mig ( läs att jag själv valde dom) inte funkade i min dator. sur! men la över dom på pappas minne så ska skriva ut dom sen från hans.

Vi har också tvättat bilarna. mammas fick vi tvätta två gånger för den va så jävla sketen. ikväll blire kalas hos mormor, många i släkten som fyller nu i oktober så det blir ingen träning för mig iaf. kör dubbelpass i morgon och på torsdag istället. o det ska tammetusan bli av! ska boxas med Annis ska slå så på na så hon lär passa si för nu är jag taggad. skönt att boxas när man är arg också slå ut sin ilska lite, och plus att hon är en jävel på att peppa så man vågar inte ge sig försen det är klart heller :P

fick ett nytt redigeringsprogram till datorn idag också, glad :)

Kommentarer

  • tildis säger:

    ja snart fyller du år pluttis :)

    2010-10-12 | 17:02:33

Kommentera inlägget här: