aalexandratallberg

Torsdag

Kategori: Allmänt

och det är 3 dagar kvar tills planet lyfter och går mot kreta med Lina och Sandra kommer bli en kanon vecka med en massa sol, bad skratt och festligheter. kan inte bli bättre. och ett stort plus är att få komma bort lite, få ny energi och tankarna åt rätt håll.

det vart en spontan resa, har nog aldrig vart så spontan i hela mitt liv. åkte in till örebro igår och träffade upp dom, gick lite på stan med sandra först sen kom lina vi gick bara in på resia, - vi vill åka till värmen, nära stranden ganska billigt rätt lugnt ställe, vips så var resan till kreta bokad, 150 m från stranden 2500kr per skalle. vi tackade bara och betalde sen gick vi ut.

nu är problemet jag har ingen resväska haha. men det löser sig. drömde också om en resa inatt jag åkte i mina klöäder vilket var jeans shorts converse och ett linne mer än så hade jag inte med mig på resan heller. men lite annorlunda än så kommer det nog bli ;)

Kommentarer

  • Loisan säger:

    Vad kul du kommer nog få en jätte härlig resa Kreta är kanon. Resväska kan du låna av oss inga problem bara du tar med lite värme hem till oss kram Loisan

    2010-09-02 | 13:53:27
  • svar till Loisan säger:

    Tack men har redan fixat en väska, men då vet jag iaf till nästa gång ;) hehe kram kram

    2010-09-03 | 13:05:16

Kommentera inlägget här: