aalexandratallberg

Måndag

Kategori: Allmänt

är nyduschad efter ett boxningspass, helt slut men det är otroligt skönt att vara det, då vet man att man gett allt iaf! är sugen på att sticka ner och handla juice men ja orkar inte klä på mig, men det vore bra gott så vi får se hur det blir med den saken. tog en promenad runt lilla sjön efterjobet med F&F bra skönt i solen.

helgen var också helt underbar, måste bara tacka Linda som tusan för en hel grym helg, drag på krogen på fredan, sol och bra glid i backarna och härligt gung på afterskin. och peter ska ha beröm för den underbart goda gratängen .) haha. det lär göras om hlt enkelt.

har nya rundor på jobbet också, körde bångbro kloten idag, ganska lång runda men jag klarade av den, i morgon är det en ny runda runt fellingsbro, tror jag har vart med på den någon gång under min upplärnings och på onsdag kommer min efterlängtade runda i kopparberg, tro det eller ej men det är den jag ser framimt mest, cykel runda med massa portar, kommer vara helt slut på onsdageftermiddag men det är det värt, träning på jobbtid det tackar jag för :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här: