aalexandratallberg

soool

Kategori: Allmänt

Underbara sol! skulle vilja gå en lång promenad eller rent ut sagt en löprunda, men har fortfarande inte kunnat äta så ja känner att ja inte skulle orka med något utav det när jag inte har fått i mig något på 4 dagar, eller mat skulle man väll säga då, tacka vet ja yoghurt, det är min bästa vän just nu haha. ligger i löa på sängen just nu var bjuden till Loisan på smyckes party nu egentligen men jag hade inte ork till det heller. får bli någon annan gång :) funderar på om soppa skulle vara något som kan slinka ner, det måste väl vara bättre än yoghurt? någon som vet..
har vart hem och hämtat snowboardskorna och hjälmen, som Linn har lånat sen nu är jag här och kollar efter alla andra saker. i morgon ska jag jobba! äntligen kan man väl säga, fy fan för o gå hemma, blir så sjuk rastlös så jag kryper på väggarna hatar att vara hemma! det blir ingen hemma fru av mig inte!


Kommentarer

  • tilda säger:

    nämen vem har tagit den gamla bilden :)

    2011-04-07 | 17:09:11

Kommentera inlägget här: