aalexandratallberg

Tisdag

Kategori: Allmänt

jag är glad för jag har fått behålla min hårda macka! jag är otroligt trött och sliten i kroppen men jag får faktist inte så dåligt, mest bara bubblig i magen mysigt ja vet, nej! men smittar ju fortfarande så kan ju inte jobba i dag heller. men hoppas att ag blir frisk idag så ja kan åka dit i morgon, jag hatar att vara hemma! så sjukt rastlös blir jag. ska försöka få i mig lite frukost, men jag vågar knappt testa fall det skulle sluta illa. har gått ner minst 5 kg sen i lördags, har nog aldrig haft så här platt mage haha. men ja vill hällre vara frisk och platt mage istället för att gå ner dom här kilona genom att spy!


i helgen drar vi till sälen och då ska jag minsan vara frisk, annars får jag stanna hemma vilket jag absolut inte vill. vädret visar stor sol både lördag och söndag, vi kommer ju upp på fredag kväll så det blir sol och öl i backen på lördag :) fick också tillbaka många tusenlappar på skatten vilket har gjort min vecka! inte för att jag sak användå upp dom, dom ska jag sätta på ett speciellt sparkonto som jag inte får ta e krona ifrån, som jag kan ha ifall att jag någon gång skulle behöva betala tillbaka på skatten, ifall jag av någon anledning skulle bli arbetslös eller om jag kanske någon gång i framtiden skulle börja plugga, då är det bra att ha lite sparpengar. :)

jag vill att den här dagen ska gå fortare än fortast!
nämde jag att R köpte en motorcykel i helgen? ska fota den så ska ni få se p hans racer, röda faran det med, fattar intevarför allt ska vara rött? men den var fin ändå :) 



foto; Angelica www.Angeliqe.blogg.se grym på att fota :)



Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vilket fint foto. Krya på dig.Kram farmor

    2011-04-06 | 11:29:36

Kommentera inlägget här: