aalexandratallberg

Valborg

Kategori: Allmänt

Igår bjöd vi hem Fanny, Martin och Anna på lite mat. det blev olika pajer med bröd, sallad och fetadressing. spelade lite spel och bara mös.

nu snart ska jag åka till hytta för att hämta anna, hon lämnade sin bil här igår. sen ska vi åka vidare mot Fanny och Martin, det blir beach volleyboll invigning av den fina planen, och sen grillning på det vad som händer sen återstår att se. ska försöka ta mig hem till stråssa en sväng också och hälsa på min kusin och faster som har kommit hela vägen från Göteborg för att hälsa på.

tänkte ta med mig kameran ikväll också så jag har lite bilder, vet att jag har lovoat massa bilder förut, typ på lägenheten, från påsk men jag antar att det kommer komma en fet bildbomb sen med alla bilder, för jag har aldrig ork att lägga in dom på datorn, vet att det inte är jobbit men men. haha


igår var det exakt en månad kvar tills vi drar till Grekkland!  γαβάθα

Kommentarer


Kommentera inlägget här: