aalexandratallberg

Aldrig mer tvätta

Kategori: Allmänt

Ska aldrig mer tvätta! igår tog jag mig an tvätthögen, och tror ni inte att maskinen gör sönder min tröja, min bästaste tröja! aaaghh. jag är så arg, och den finnt inte längre att köpa.
det började med att jag spille smultron vin på den typ tre stora röd/rosa fläckar samt massa mindre, dom gick bort. men nu är det stora hål. puuh satt och tyckte synd om mig själv hela kvällen igår. och plötsligt knackade det på min dörr, det knackar aldrig på min dörr så jag tänkte först inte öppna, jag höll på att göra i brallan kan jag tala om. men modig som jag är går jag fram till dörren, när jg öppnar står R där och överrraskar mig, blev så glad att jag helt glömde bort min sketna tröja, till nu när jag kom hem från jobbet, då ligger den där!

nog tjatat om den..

Har vart hos min bror nu nån timme efter jobbet, skulle hjälpa honom med massa papper men vi måste skriva ut dom så får göa ett nytt frsök i morgon. spelade lite tv spel iaf, så kul man kan ha framför tv:n haha.

skulle ut och äta med jbbet idag, men folk hoppade av så det verkar inte bli nått, så jag ska laga tacos här hemma istället. lånade med filmer hem från Hampus också så kanske slår på en sån :)

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Jag älskar o läsa din blogg Alexandra! Kollar här minst en gång om dan :)

    2011-08-11 | 21:08:40

Kommentera inlägget här: