aalexandratallberg

Fredag

Kategori: Allmänt

Äntligen fredag, skön dag på jobbet också vart lite under tid och så fick vi as god paj av ricky som gjorde sin sista dag. For in till Örebro med Moa direkt efter jobbet, vart shopping, en hel del skratt och picknick på Coop parkeringen, haha.
Va in till örebro igår också skulle hämta ut min telefon, på hemvägen märkte jag att den nya också var trasig och då fick jag ändå en spritt ny! skit telefoner. blev inte så myket handla igår, mest mat och så lite smått och gott till lilltösen som kommer hem om cirka två veckor. så idag blev det saker till mig själv, måste unna sig lite nya kläder ibland, och självklart slank det med ett par skor också. ångest! R kommer döda mig haha. men jag gömmer dom för honom, då kan han inte säga nå.

Kika film, käka nötter och bara vara ikväll. är i Linde typ första gången jag är här själv en helg, och första gången jag är här en helg haha. men Moa och Tobbe kanske skulle till tobbes föräldrar sen och basta o så då blir jag nog med dit, om jag inte hinner somna. finns risk för det!

kräftkalas på södra i morgon och det kommer bli super!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: