aalexandratallberg

Fredag

Kategori: Allmänt

en sjuhelvetes natt har det vart.
hade feber igår förmiddag på jobbet, men jag jobbade på och tänkte att det skulle gå över vilket det gjorde! så dagen spenderades på soffan, en lite pause för kräftkalas med R, Fanny och Martin sen soffan igen vi hyrde en film som inte var helt bra men den funkade. mådde helt okej fast var ändå sliten i kroppen. men så fort jag skulle lägga mig började det, kallsvettningar, huvudvärk, hals ont. varför ska allt komma när man bara vill sova. inte mycket till sömn. kollade klockan halv ett sista gången och då hade jag inte sovit nå, jag som brukar somna vid 9.

halv tre vaknar jag upp av blodsmak i halsen, självklart blöder jag näsblod. och det har jag gjort sen dess. det kan ju inte vara bra att blöda så mycket näsblod? somnade till när robin åkte till jobbet vid 6 tiden, sen sov jag tre timmar, så totalt fem timmars sömn i natt och jag är lagom utvilad. hoppas febern försvinner snart. ska ta mig hem till landet så mamma får pyssla om mig, då är jag nog frisk tills i morgon bitti (önsketänkande).

Kommentarer

  • Maud Karlsson säger:

    Vilken fin sommarbild.

    2011-08-20 | 17:51:44

Kommentera inlägget här: