aalexandratallberg

Onsdag

Kategori: Allmänt

det har vart så underbart väder dom senaste dagarna och man kan inte göra annant än att njuta av varje sekund. igår bjöd ja hem Ann-louise och Frida på käk, thaigryta fick dom starkt men gott.

idag slutade jag jobbet vid halv ett hur skönt som helst, hem ta hand om lite sysslor sen vidare mot örebro och östansjö. plockade upp sandra så for vi till Lina och hennes nya hem som hon bor i med sin sambo och deras söta lilla hund. jag vill också ha! nästa semester så, haha.
Sandra flyttar till USA i morgon! fatta USA, på andra sidan jorden. hur ska vi då kunna ses? nej jag får åka och kidnappa henne i kväll och gömma henne i min källare. nej då jag önskar henne all lycka med studier, fotbollen ja allt helt enkelt men hon blir inte av med mig, nu har jag en anledning att besöka USA !

Kommentarer

  • loisan säger:

    har inte haft internet på länge så jag fick mycket kul läsning roligt när du skriver något alex precis som farfar tycker. Vi åker ner till fbg lite längre fram så häng på då vet ja. Ha det Kram Loisan

    2011-08-03 | 22:22:11

Kommentera inlägget här: