aalexandratallberg

Tisdag

Kategori: Allmänt

Idag har mamma fått komma hem, hon opererade det ögat hon hade för högt tryck på, hon hade haft 64 och man ska ha 16 tror jag hon sa. men nu när dom opererade så såg dom att hon hade fått liknade på andra öga fast inte lika illa, så hon måste operera det med, me det skulle hon göra när hon fått tillbaka synen på sitt öga som hon har gjort nu men är iaf glad att det har gått bra och att hon är hemma igen!

idag blir det korvstroganoff här hemma, ska ivänta R sen hade jag tänkt laga till det, det är bra mycket roligare att laga mat när man har nån att laga till. det är inte så ofta r är här så det blir heller inte så ofta som jag lagar mat, är jag själv äter jag hällre ägg, frukt eller inget alls.. och hemma hos honom lagar vi aldrig mat, han har aldrig nått hemm och så är han så himla lat så han tar bara bilen så är maten serverad hemma hos hans mamma och pappa, haha.  inget illa menat Loisan!

jag vill bli kvitt min förkylning nu, orkar inte mera. har blödit näsblod varje dag sen i torsdags då det började. idag kom det på jobbet, tur det inte kom på nån post bara, hann känna att det var på väg i tid så han springa och hämta papper.

Min telefon är klar på lagningen fick jag ett sms om, så måste åka in till örebro och hämta den, skulle kanske passa bra på torsdag när lönen kommer, kika in vid syster yster samtidigt och kolla hur hon fått det, ta med henne till marieberg och ikea om hon behöver nå mer som hon inte hunnit köpa än. kanske mammsen också vill med beroende på hur hon mår och hur det är med synen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: