aalexandratallberg

Lördag

Kategori: Allmänt

Jag och Ester har lördags mys här hemma, vi har ätit gröt till frukost och nu ligger vi i soffan, Ester sover och jag kollar på tv. gårdags kvällen bjöd på en snabb middag för att sen åka till hytta och kolla på hockey. vaknde i morse när robin skulle upp och jobba, tror han hade lite problem med att hitta frukost, me eter några råd från mig, med att kolla i frysen fter bröd så tror jag tllslut att han fick sig lite frukost! äter typ aldrig macka så inte ofta jag har det hemma. hade lite svårt att somna om efter det, men tillslut somnade jag och sov till halv tolv, det var länge se, men ack så skönt när det väl händer! senare idag kommer mamma och hämtar Ester hon ska få sova där i natt. jag och R ska på 20 års kalas och dansa i underställ, det är nämligen afterski tema1 skit kul tcker jag som älskar och klä ut mig! och ja Loisan ja hatar at dansa, men efter ett glas vin eller två så rycker det i bena, så ett eller annat danssteg blir det ikväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: