aalexandratallberg

Torsdag

Kategori: Allmänt

Fullt upp på jobbet, övertid både igår och idag, igår vart det 75 min och idag vart det 110 min ungefär men det är extra klirr i kassan, passar ju bra nu när jag måste köpa ny bil.. Och det är inte det lättaste, jag vill ha en skit bil för att kunna ta mig till och från jobbet, men jag är ju så kräsen så det går inte!!

I morgon efter jobbet ska jag bege mig till nästa jobb, ska jobba extra på julbord och på lördag samma sak, och extra klirr i kassan där också. Sen börja packa på söndag för det är väl kanske dags!!

Idag fick jag ett roligt besked, det är roligt på ett vis men det har gett mig beslutsångest! Jag har kommit in på en utbildning, jag blir inget av den, den är bara förbyggande för vad jag vill göra sen, jag måste inte ha den eller jag behöver inte ha den alls egentligen, men jag vill plugga. Det värsta är att den bara är 6 månader. Så vad gör jag i juni sen,? Det är det som skrämmer mig mest kommer jag gå hela sommarn utan pengar.. Och just, jag måste bestämma mig över natten. Har nämligen 1 månad uppsägningstid!! Gaaaaaaah!!!

Kommentarer

  • Fanny säger:

    låter spännande.



    men Alex, får du inte ta tjänstledigt för att plugga? det borde du väl få? :)

    2011-12-16 | 09:33:25
  • Loisan säger:

    Har några flyttlådor ifall du vill ha kram:}

    2011-12-16 | 13:28:05

Kommentera inlägget här: