aalexandratallberg

Torsdag

Kategori: Allmänt

Jag är helt slut som människa, vill bara lägga mig ner och gråta. Varför vet jag inte så jag tar tag i kragen och rycker upp mig istället!

Ringde hit mamma idag så Hon plockade ihop mitt kök, tack världens bästa mamma! Det gjorde typ min dag. Hon är guld värd!

Hoppas det blir en kort dag på jobbet i morgon, sen till bolaget och sen handla lite sen fort hem packa ihop katten och hennes grejer sen vidare till mitt nya tillfälliga hem, nämligen Robins etta! Vi kommer nog gå varandra på nerverna men det är ju en prövning det också! Haha. Sen är det julafton! blir lite annorlunda iår men inte så mycket!

Fick julkort av Julia och Marcus igår, som jag har väntat kan jag säga er, i ett halv år ungefär har jag gett dom massa kärleksbrev varje gång jag kör hos dom, och nu fick jag min kärlek besvarad! Haha

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det kommer bli bra ska du se fast om du nu får en karl i gips så klart då blir det jobbigt i en etta men ni får komma och bo här i värsta fall. Blir med på måndag och flytta grejor iallafall Robin får väl sitta på en stol och coacha kram Loisan

    2011-12-22 | 22:36:54
  • Loisan säger:

    Hej Alex nu måste du skriva något positivt det var länge sedan du uppdaterade dig nåt måste ju hänt???

    Jag vet det har varit jul du har flyttat och gjort klart din tatuering mer ??? Gott nytt år till dig från svärmor

    2011-12-31 | 18:10:49

Kommentera inlägget här: