aalexandratallberg

Semester

Kategori: Allmänt

Tredje dagen på min semester, första dagen var värst. har nog aldrig var så rastlös i hela mitt liv. hade inget att göra, eller ja det fanns väl massor som att städa, diska, tvätta och massa andra mindre roliga saker. men dom sysslorna struntade jag i. så jag får helt enkelt skylla mig själv. igår hoppade jag upp på hojjen och for ner till Lidköping med pappa, där vi hälsade på morfar. var där några timmar, men jag sov mesta delen av tiden, var så extremt trött, hade somnat bakom pappa på väg hem sen annars. förlåt morfar för att jag inte var så social.

idag ska vi ut och vandra jag och pappa. kanske Linn också. I morgon åker jag och killarna (Robin, Marcus & Simon) ner till Falkenberg, ska ner Till R&S kusiner och fira midsommar och massa annat skoj. sen är halva min semester borta..

det har hämt mycket sen sist jag bloggade, studenten, resa, fester så enhel del drös med kort ligger på min kamera men kameran ligger i linde så några bilder kan ni inte få just nu. a just mitt internet i linde verkar inte vilja fungera när jag vill att det ska göra det, så bilder får ni se när jag kommer ihåg att ta med kameran till löa :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: