aalexandratallberg

Fredag

Kategori: Allmänt

Skulle kmmit upp ett inlägg igår, men internett la av s ja orkade inte skriva ihop ett nytt. det var om att jag hade vart hemma på landet och mysit med min mamma och pappa.

just nu har ja tänt ljus i hela lägenheten vilket inte är så ovanligt hemma hos mig. ljus går åt som bara den, haha. väntar på Sandra och Lina, vi ska mysa och käka pizza på lillagubben, skulle vart chauffö inatt också och hämta hem folk från krogen, men dom skippade det så ja får sova ändå ;).har tidigare vart i örebro med Alex, hon skulle handla skor, och bara skor. skulle egentigen inte bli med eftersom ja inte ville handla nå men visste att ja skulle göra det ändå. men hon lovade att vi bara skulle handla skor sen åka raka vägen hem..
jag kom hem med ett par byxor, ett skärp och ett spel! men ja kan trösta mig med att byxorna var det 50% rabatt på, och skärpet kostade mig inget alls hade 100 kr på hm att handla för =) och spel måste man ju ha så ja det köpte jag ändå haha.

nej svira på mig klär och invänta folket står på schemat just nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: