aalexandratallberg

Soliga lördag

Kategori: Allmänt

Äntligen bredband i lägenheten. vilket innebär att jag kan spela musik igen, som jag inte kunnat gjort sen 1 mars. haha, ny dator har jag cokså, köpte min brors och den verkar funka galant hoppas jag iaf. annars kräver jag pengarna tillbaka, men ja tror inte han skulle lura sin oskylldiga lillasyster.

nu om 20 min kommer halva släkten på inflyttningskalas, bjur på smörgås tårta, öl o vin. kaffe med förståss, även om jag inte har någon kaffekokare, men min snälla faster lena tar med kaffe som hon har kokat, tack!
sen ikväll kommer ännu ett gäng med lite mer släkt, svärföäldrar och Daniel, där bjur ja på ännu mer smörgåstårta och ännu mer alkohol. sen bär det vidare antingen mot Björn eller folkan på styrdans, haha. återstår att se vart alla är.

nej nu ska jag plocka ihop alla teknikprylar för min 1åriga lilla kusin kommer snart och han är bra nyfiken på allt som låter, lyser, blinkar eller vad det nu är. så jag plockar ihop skaerna och myser med honom istället.
trevlig solig lördag på er :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: