aalexandratallberg

Tisdag

Kategori: Allmänt

Ännu en solig dag och det tackar man för! jobbet rullade på bra och i morgon är det onsdag vilket innebär at man har jobbat mer än halva veckan, ja fattar inte vart all tid tar vägen? men det är hur skänt som helst att ha ett jobb där dagarna bara springer förbi.

har lagat matlådor i massor nyss. blev chiliräkor med pasta. mumma. blev tre lådor plus en till fast utan pasta för den räckte inte, så nu behöver ja inte laga mat nå mer den här veckan, hur skönt som helst!

på fredag kommer Sandra o Lina på kvällen äntligen, länge sen ja såg dom, kanske kan börja planera en ny resa? och på lördag är jag bjuden till Fanny med massa tjejor. bada tunna och käka mat, sen är det en ny arbetsvecka igen. shit. ja känner på mig att snart sitter jag här och då är det tisdag igen. nej nu lär jag sakta ner mitt tänk lite!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: