aalexandratallberg

Piss skit humör!

Kategori: Allmänt

på ren svenska, med stora bokstäver och allt så kan jag inget annat säga än vad rubriken redan gör. mitt humör idag har verkligen inte vart och leka med. kännde av det redan när jag vaknade eller, rättare sagt innan jag ens hann somna igår.. önskar att någon snäll människa kom med en bukett blommor och sa massa snälla saker till mig, eller att nån ens erbjöd sig att gå på bio eller vad som helst, bara jag slipper sitta här och tjura ännu mer.

och inte räckte det med det, kommer upp till högfors med postbilen och klart som f*n ska jag få punktering, där står jag i regnet och har aldrig bytt däck själv, bara kollat och petat lite när pappa gör det, får i alla fall loss muttrarna men domkraften är inte den bästa, men rätt va det är så dyker det upp en blond lite ängel från ingenstans och erbjuder sig att hjälpa till okej liten var han inte, något år äldre än mig bara, vilket idiot stannar sin varma bil och hoppar ut i regnet nu tänkte jag! men snäll som han är så fixar och donar han där, och vips så är mitt däck bytt och jag kan fara vidare. Okej så enkelt gick det väl inte, domkraften vek sig ett par gånger och han var tvungen att skruva loss en planka från sina arbetsgrejer i bilen. men han fixade det åt mig iaf, så tusen tack till denna främmande människa som räddade mig, annars hade jag fortfarande stått där!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: