aalexandratallberg

Söndag

Kategori: Allmänt

helgen har vart varm och solig. i fredags blev jag med mamma till örebro, handlade massa tll deras hall som dom nyss rustat och så en hel del saker till mig själv, var även in med min telefon så nu funkar den. igår drog jag pappa Anders och Robin till kumla på motorcyklarna, det var första gången R övningskörde och pappa tyckte det gick skit bra. på kvällen var vi bjudna på middag hos Lasse och Loisan sen drog v vidare till Daniel och kollade läget, blev inte så långvariga uan vi cyklade hem o sov. dagen har spenderats hos Loisan, R var iväg oh gjorde nå nere på by, så jag satt i solstolen och kollade medans hon slet och jobbade, haha. sen vidare ut på sjön. nu har jag nyss tvättat bilen väntar på att karl ska komma in till linde så vi får i oss lite käk, sen är det dags för en ny arretsvecka. måste också tillägga att det är bara tre veckor kvar till Grekland!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: