aalexandratallberg

Tisdag

Kategori: Allmänt

Var ju som sagt hem till Fanny igår, fick se hennes balklänning, otroligt fin var den, synd bara att jag missar deras bal, är nämligen i grekland då.. men jag hoppas hon tar en massa kort som jag får se sen. blev sjukt sugen att ta studenten igen, tänk vad mycket roligare man hade haft då, men vet precis vad man ska göra och vad man inte ska göra, men hade gjort så mycket mer tror jag. så alla studenter där ute ge 100% på varje studentfest och allt vad ni nu går på för det händer bara en gång i livet ta vara på det!

har min syster här för en stund, hon sover, så social är hon.. men hon ska åka och träna fotboll snart, var sjukt sugen att göra det jag med idag, vet inte varför men det är nog bara för att det är så härligt väder, men det får bli en annan gång, ska träna cirkel idag, inomhus! haha, ska köra skiten ur mig, det är näst sista veckan på sandströms nu, så vecka 21 kanske jag kan bli med på någon fotbollsträning då och då när jag känner för det.


Kommentarer

  • Fanny säger:

    Vad kul att du gillade min klänning! :) de är lite synd att ni är i Grekland, men självklart finns de kort som väntar på dig när du kommer hem! :)) <3

    2011-05-11 | 08:06:43

Kommentera inlägget här: