aalexandratallberg

tisdag

Kategori: Allmänt

Jag är rastlös, jag kryper på väggarna och vet inte va jag ska göra. Har iaf bokat tvätt tid så ska försöka få något gjort, har tvättat två gånger sen jag flyttade, så ja ni kan ju tänka er att jag har slut på kläder just nu. finns nått enstaka att tå på sig men inte det jag skulle välja om jag inte var illa tvungen så nu känner ja att det är dags, igår när robin skulle duscha fanns det inget rent för honom att ta på sig. haha.


 jag är sjukt sugen att åka och shoppa! ska se till att bli frisk först så kanske jag kan kila iväg någon gång senare iveckan. behöver lite mer sommarkläder tills vi åker, det är faktist mindre än en månad kvar tills vi drar, inte alls länge! om mamma eller pappa läser det här nu kommer dom tänka, mer kläder? hon har ju alldeles för mycket kläder redan, men dom kan lugna sig, nästa gång jag flyttar ska jag ha e trea och då ska ett rum elt gå åt till mina kläder och skor (drömmar! bestälde iaf en ny bikini här om dagen hoppas den hinner komma, stog att det var 3-4 veckors leveranstid men har jag tur så! fick också ett mejl av halebop att min telefon skickas i dag och att den kommer komma inom 2-5 dagar! ååh min lilla bebis.

senare ikväll kommer också en bildbomb från alla möjliga händelser, har nämligen lovet R att kolla på nån dlig film om han hjälper mig att tvätta, så då har jag nog tid att lägga upp lite :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: