aalexandratallberg

Fredag

Kategori: Allmänt

Ledig idag, men kan väl inte säga att jag har vart ledig heller, men från mitt riktiga jobb iaf! idag har det fixas och trixas tills festen i morgon, åkte upp vid 8 tiden och vi var väl klara framot halv tre. mycket som skulle göras och mycket som är kvar att göras, men det tar vi i morgon innan alla kommer. så nu är jag i alla fall värd lite vin, vilket jag också har tagit för mig av. skulle åkt upp till Lasse och Loisan nu men Robin kom hem tidigare än vad jag trodde så han ska bara ta en snabb dusch så blir han med upp sen!
ikväll ska vi på Sahara hotnight, fick biljett av robin i födelsedagspresent, vi är ett glatt gäng på 16-17 pers som ska åka dit, eller ja antagligen fler som ska dit, men vårat sällskap!

i morgon ska jag ta min premiär på bolaget också, undra vad man kan hitta för gott? haha.
tack o adjö ni lär nog inte få se mig mer här den här helgen, antar att det kommer vara fullt upp varvat med bakfylla, man blir ju trotsallt bara 20 engång i livet !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: