aalexandratallberg

söndag

Kategori: Allmänt

Igår hade vi Emil och Towa här på middag och massa mys, vi åt mat och efterrätt, spelade chicago och kollade på tv. idag har vart en dag med många sysslor. eller ja inte så många måsten egentligen men har haft en skön men ändå fullspäckad dag. i morse vaknae jag upp med prinsen bredvid. sen åkte jag med honom hem till löa där jag träffade Moa och Tobbe, vi tog oss en promenad upp till pruppatallen? ellerom det nu heter så, och utsikten där, fikade sen kollade vi in gubbens stuga som låg där haha, vilken husvagn alltså! när jag kom hem så fick jag reda på att det skulle komma en bekant med pojkvänn och kolla ¨på min lägenhet så det var bara att börja diska och städa, hann med allt utom torka golven, åkte med Moa runt på stan och letade katt halsband men vi fann inga ska göra ett försök i morgon på granngården, det var inte öppet idag. sen hem oc torka av golven, lagom tills tvätttiden började, så nu håller jag på att tvätta för fullt. Matilda och hennes pojkvänn var nyss också här och kollade. så fullt upp helt enkelt, så jag har tll och med glömt att äta något idag, så ska snart ställa mig och laga mat och matlådor! sen är jag värd en timme framfor tv:n. i morgon är det en ny vecka med nya möjligheter eller hur är det man säger? haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: