aalexandratallberg

Tisdag

Kategori: Allmänt

Har aklarat första arbetsdagen den här veckan, och det är bara två som återstår.
Idag kommer Moa hit, vi ska ha lite vardagslyx men nybakta bguetter, färskfrukt och smoothie. kan inte bli bättre och självklart massa tjejsnack!

måst även passa på att gratulera min prins som sköt en älg idag, han är så dutig! en liten rackare men bättre än inget. så han ska få 1000 pussar när jag träffar honom, fast det skulle han fått ändå ;)
får se om vi hinner ses nå i morgon eller torsdag då jag ska till löa och träna i morgon och på torsdag ska jag med Rebecca och kolla på kattungar, annars så blir det på fredag.

försökte mobilblogga igår typ hela dagen men mi telefon verkar inte vilja samma saker som jag..


bild på min Prins och hans nyskjutna kalv. tänk vilken händig man, jag har skafft sig! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: