aalexandratallberg

Lördag

Kategori: Allmänt

Helgen har vart efterlägtad och nu har typ halva gått. men skönt att vila upp sig och ta nya tag tills veckan som kommer.

Igår tog jag en sväng på marken med mammsen, vi köpte inte nå gick bara runt och kikade och hade det allmänt mysigt. tog en fika också. Åkte upp till Frida när vi hade kikat klart och hämtade Ester, min lilla tjej som äntligen har fått komma hem! hon är för söt, busig precis som en kattunge ska vara.

på kvällen bjöd jag över Annis och Greger på lanange. käkade tårta och kakor till efterrätt också. satt och pratade i fera timmar, den var längesen faktist! blev en rätt tidig kväll trotts allt men det varbara skönt, efter var lika trött som mig.

Idag har jag diskat undan från igår, slappat i soffan gosat med E, var nyss och handlade tills i kväll då kommer R gånger 3 och S hit på tacos sen ska vi ner till arenan och ge dom ett kokt stryk i bowling, eller dom ska nog ge mig haha! en rätt lugn helg fast man ändå gör något.

nu kommer snart pappa på en kopp kaffe, kanske ska sno en bit tårta av R också och ge honom!

bild på bebisen kommer upp snart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: