aalexandratallberg

Söndag

Kategori: Allmänt

Går kvällen var kul, länge sen man bowlade. låg sist i första serien men sen ledde jag i andra men sen gick det utförs igen haha, två kom jag (bak i från). var här och käkade tacos och bara mös innan. efter så åkte vi hem o sov, eller ja hade en kar som vart lite för full så efter ett vredes utbrott på mig så stog han ock moppade upp sina egna spyor från sovrumet + sängen, alltid lika mysigt!! hur kan det vara mitt fel att en annan person spyr och hur kan jag vara dryg för att jag moppar upp skiten som nån annan gjort?

så idag är jag på dåligt humör. så tur att jag slipper umgås med någon annan en bebisen. har tvätt tid fanns en ledig vilket var tur, annars hade det väl luktat spyor i hela lägenheten, så tvätta upp allt som blev dränkta. typ lakan och kläder som låg på golvet bredvid. ska även diska och städa upp från igår. laga mat eller får det bli hämt mat? sen åka till nora och hämta hem bror. tror han blir med hit en stund också och lekar med E!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: