aalexandratallberg

Måndag

Kategori: Allmänt

Efter 4a dagars ledighet så var det dags att jobba igen, haft cykelrunda idag och Gud så skönt att få köra sin egna runda, har inte haft den här rundan sen snön var kvar alltså inte när den började försvinna utan när det var mycket! Men många har vart sjuka eller borta så jag har vart tvungen att köra massa annat, men nu hoppas jag att jag får min runda ett tag.

Har Ingen aning om när jag slutar idag kanske halv tre, är iaf påväg tillbaka till kontoret nu, så hinner med lunch iaf om vi slutar som vi brukar. Ska försöka få med mig R på en kall blåsig promenad sen också. Mer vad som händer idag vet jag inte,

ska köra en månad till att börja med iaf utan godsaker det vill säga kakor tårtor och sånt! Börjar med april månad så får vi se om jag fortsätter i maj. Brukar ju ha såna här månader ibland, godis och chips äter jag inte alls så det behöver jag inte tänka på. Bakade ljuskladdkaka och kladdkakemuffins igår för jag hade så himla tråkigt, men det får robin äta upp haha! Eller nån annan kanske vill kika förbi på en fika? Det är bara ni kommer isf!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: