aalexandratallberg

Plötsligt händer det!

Kategori: Allmänt

I skrivande stund sitter jag på lunch och tuggar på mitt äpple, ingen matlåda idag heller..

I morse ringer Loijsan, Robins mamma och frågar vad jag gör osv hon är fnittrig men byter snabbt till bestämt så pendlar det, hon frågar sen om jag vill åka till Thailand i vinter, att hon bjuder! Jag fattar först inte men sen slog det mig, har du vunnit pengar? JAAAA!! Hon fnittrar lite till, blir sen seriös igen. Jag tror hon var i chock! Haha. Hon skrapade fram tre klöver i morse, vad det innebär vet jag inte riktigt förutom pengar! Plötsligt händer det, även om man inte tror att det ska hända nån i ens närhet.

Men stort grattis till henne, hon är värd varenda krona!

Bilden är lånad från Cassandras instagram.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: