aalexandratallberg

Lördag

Kategori:

Har nyss haft Towa, Emil och Amadeus här på lite glögg fika. Robin har jagat precis hela dagen och kom nyss hem så han missade vårat mys. har även vart upp till stråssa och skottat av gården åt mamma och pappa så nu är det fint. in en sväng hos farmor och farfar också, hämtat en klänning hon har fixat åt mig. Tack så jätte mycket för hjälpen! 
 
nu ska vi strax iväg upp till svärföräldrarna på lite mat, det ryktas om julmat men jag vet faktist inte vad det blir.
fick samtal av syster nu i skrivandestund, prata julklappar och massa strunt, hon skulle baka julgodis, ååh det vill jag också ha! men i Thailand ska jag faktist äta chips, sist jag gjorde det var i Rhodos juni 2011 tror jag vi var där, så det kommer smaka ljuvligt! 
 
Tror Estser är sugen på att bli med, lite sol och bad tycker hon skulle vara skönt! 

Kommentarer

  • Loisan säger:

    Hon får följa med. Är vi taggade att åka nu ???
    Super tråkigt och ledsamt att vi inte kan åka alla men vi får göra det bästa av situationen ses imorgon kram o sov gott

    2012-12-08 | 23:34:15

Kommentera inlägget här: