aalexandratallberg

biljävlar!

Kategori: Allmänt

Har nyss vart upp till stråssa en sväng, hämtat min klänning hos farmor och farfar, men det var inte bara kan jag säga er, kunde inte låsa upp bilen i morse, när jag väl fick upp den så gick det inte att stänga dörren, när jag väl kunde stänga den så fuckade den andra ur! aja.. skit bilar kan man ju säga.

igår for jag in till stora staden örebro för att möta upp sandra, hon är hemma från USA eller hon har vart ett tag men vi har inte haft tid att ses, jag har haft fullt upp med flytt och så har det vart jul och nyår. men igår sågs vi, det var på tiden för hon åker nämligen tillbaka till staterna i morgonbitti. medans jag var hos henne så åkte pappa och robin på biljakt, dom styrde bjucken mot falun, och därifrån kom dom hem med en Audi A3 åt mig, en silvrig sådan. men nu krånglar den redan, hur trött blir man inte då.? den är stylad, inte min grej riktigt.. och så låter den som ett flygplan.. men robin säger att jag vänjer mig, annars så har jag redan spekulanter som vill köpa den.. haha!

nu sitter jag och väntar på Emelie som ska kikaförbi en sväng, vi har nog en heldel att prata om sen sist jag var ner till henne, och så kanske vi kan planera en ny tripp som jag åker ner, nu i januari kanske? 

ikväll ska vi på bal, ska bli kul att få klä upp sig och fixa sig fin!

bild från första året som vi gick på balen, hade lånat klänning av Angelica, andra året hade jag en kortklänning och iår kör jag på långklänning igen. så vartannat år kan man säga, så nästa år blir det kort igen. haha.

Kommentarer

  • Maud Karlsson säger:

    Fint, hoppas det blir en bild på er ikväll också.

    2012-01-06 | 16:20:49

Kommentera inlägget här: