aalexandratallberg

Torsdag

Kategori: Allmänt

Idag har det inte vart min dag! I morse när jag stog och borstade tänderna kändes det konstigt i munnen, känner då efter och jo då, en tand har gått av. Har alltså bitit av en tand i sömnen så det var bara att ringa och boka tandläkartid! Sen då? Kommer upp till kloten och där går bilen sönder.. Kommer tillbaka till kontoret jätte hungrig, har ingen matlåda! Men där tog det inte slut, skulle extra dela moped runda, det börjar spöregna och åska! Tror att jag stannar inne resten av dagen och inte gör nått mer alls.

skulle behöva baka cheesecake till i morgon men då blir den väl och smaka skit, skulle behöva kolla efter på antagning om jag har kommit in på nån utbildning men det har jag väl inte gjort bara för det, så jag väntar lite tills oturen är borta tror jag!

Kommentarer

  • farmor säger:

    Det var illa. Hur har det gått idag då när det är fred. den 13:e. Kram farmor

    2012-07-13 | 19:24:02

Kommentera inlägget här: