aalexandratallberg

Tisdag

Kategori: Allmänt

Blir sämre och sämre på att uppdatera här, kommer nått inlägg när jag har tråkigt eller när det har hänt nått bra!

Ska åka upp till kopparberg när robin kommer hem, handla det sista inför midsommar. Sen vidare upp till saxdalen, den här gången är det inte jag som ska märka mig, robin ska upp och boka tid samt förklara hur han vill ha sin tatuering.
Ojust, vi firade 4år tillsammans i fredags, vart tog tiden vägen??

Idag fick jag ett bra, roligt, positivt, glatt (och ja alla bra ord man kan tänka sig) besked, kom in på en utbildning till hösten, en yrkeshögskola. Får reda på universiteten den 12juli men nu vet jag ju iallafall att jag kommer sitta i skolbänken till hösten och lägga brevbärarkarriären på hyllan!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    GRATTIS ALEX Jag var så mycket i min egen värld så jag fattade inte att du hade kommit in.Ha en bra midsommar och peace and love vecka. Vad rädd om er kram Loisan

    2012-06-21 | 17:26:52

Kommentera inlägget här: