aalexandratallberg

Fredag

Kategori: Allmänt

Yes äntligen fredag! Nyss slängt ihop en daim cheesecake, min "KAK" fria månad är slut nu ju så nu passar jag på! Eller passar på och passar på, lät som att jag bakar och äter hela tiden, men så är inte fallet. Så nu väntar jag bara på att få besök så jag har någon att äta med haha.

Jobbet gick kalas, känns varje gång det är fredag, lite att göra och alla har smilebanden upp te örena! Ikväll blir det och fara in till Örebro och gå på nån bio. Först ska jag koka ihop en kycklinggryta här hemma så vi får i oss nått, för som vanligt har jag inte haft nån matlåda, så har inte fåtti mig nått idag mer än några vindruvor så nu börjar magen ropa efter mat!

I morgon ska jag in till linde med brudarna och fira Frida Andersson, så många fridor så bäst att skriva dit efternamnet också!

Kommentarer

  • Loisan säger:

    Att jag inte fick veta det att du bakade daimcheescake hade kommit på en gång men det kanske finns kvar i morgon:)

    2012-05-04 | 20:07:51

Kommentera inlägget här: