aalexandratallberg

Torsdag

Kategori: Allmänt

idag är det den suttonde maj som man skulle sagt om man var från Norge. alltså Norges national dag, men dom förlorade hockey.

I morse var jag på fotbollsträning, första gången sen Augusti September nån gång, men kul var det. så det blir säkert fler gånger.. efter träningen forsade regnet ner här i Löa så jag passade på att ta en tupplur på soffan, eller ja lur vet ja inte den varade i nån timme typ två. har nyss vart bort och haft cirkelpass så nu sitter jag helt utslagen i soffan borde gå och duscha sen hopp i säng för i morgon är jag inte ledig så då lär jag upp tidigt igen, emn det är ju bara en dag sen ledig igen så det ska nog gå!

Finland slog nyss ut USA ur hockeyn, ganska kul faktist. hoppas bara Sverige vinnner nu ikväll, kommer inte orka kolla men ska hålla tummarna i sömnen.

Nu vill jag ha sommar och sol, iaf värme! så man kan gå i shorts och linne vara brun, gå barfota i det nyklippta gräset som luktar underbart. äta svenska jordgubbar som smakar mycket. ge mig värme nu! eller en utomlandsresa.. aja bara 206 dagar kvar till Thailand!

som det ser ut nu ska det vara strålande sol och 25 grader varmt på löa festen, bättre än så kan det väl inte bli!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: