aalexandratallberg

Måndag

Kategori:

dagen började med en 6km runda, skönt!! fått lite ordning på hemmet idag. städat, städat och städat nu är det bara R´s tur att ta undan sina jaktgrejor och plocka in all sin tvätt i garderoben för så mycket tänker jag inte skämma bort honom. snart dags för ett cirkelpass efter det är det fotbollsgalan. får se hur länge jag orkar vara vaken, ska jobba 09.00 innan det blir de promenad eller jogging beroende på vad benen orkar. vet inte riktigt när jag slutar vet att jag börjar nio och sen har jag nån timmes ledigt sen börjar jag 17 igen, men det ska nog gå bra.. hoppas jag! 
 
tänkte bara uppdatera er om dagen, har egentligen inte så mycket att skriva, inget intressant iaf.. 

Kommentarer

  • Fanny Aronsson säger:

    Finaste Alexandra!
    Har du börjat jobba på nya stället nu?
    Du bakar å står i, du är duktig du! :))

    2012-11-15 | 01:15:24

Kommentera inlägget här: