aalexandratallberg

onsdag

Kategori:

idag har det vart en fullspäckad dag, morgonen spenderades på masugnen, sen vidare till sjukhuset för venprov och HLR, det gick ju galant, var bra nervös inför venprovet.. skakade som sjutton när jag skulle göra i ordnning allt men jag fick blod på första försöket så efter det kunde jag andas! 
direkt efter all skola så åkte jag till bror, han skulle hjälpa mig med telefon men hann inte så fick åka hem på träning nummer ett, hem slänga i sig lite äta och sen iväg på nästa träning. nu ligger jag död i soffan ska strax hoppa ner i sängen och sova, sjukt trött.. 
 
i morgon är jag ledig då blir det örebromys med syster och pappsen. sen simma lite med pappa skulle jag tro om han orkar. 
 
 ville egentligen bara säga att jag överlevde venprovet haha! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: