aalexandratallberg

Onsdag

Kategori:

har bakat bullar hella förmiddagen känns det som. när man bara går hemma och inte har något att göra blir man lätt rastlös och det har jag vart i flera dagar nu så jag slängde ihop en bulldeg och medans den jäste åkte jag upp till stråssa och hämtade lite grejor, väl tillbaka hade den jäst färdigt och det var dags att göra lite bullar. det vart hälften pistagebullar och hälften kanel. hoppas dom smakar för dom som kommer äta dom, haha! 
 
har precis slängt i mig en matlåda och ska nu fortsätta med lite tvätt här hemma. ikväll är det cirkelträning igen mina ben är tunga men det ska nog gå bra, är glad att dom bara är tunga och inte träningsvärk. 
 
i morgon och fredag blir det lite extrajobb igen, skönt att slippa gå hemma hela veckan!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: