aalexandratallberg

Tisdag

Kategori:

Började dagen med sovmorgon till 10.00, har sovit jätte oroligt och dåligt inatt, vaknat lite då och då men somnat till ganska snabbt igen, och vaknade klockan 06 men somnade om igen vid 07 och sova ändå till 10. utvilad snörade jag på mig löpardojjorna och drog mig ut på en runda, vart ca 6 km skönt att rensa tankarna men kallt! väl hemma igen åt jag frukost, tomtegröt, så himla god och mysig frukost. 
 
Har precis beställt en plattång och lite andra produkter till kroppen, känner att jag behöver unna mig lite, är inne i nån svacka och höstdepp. Är inte alls sugen på att köpa kläder och vill ta hand om mig och kroppen istället. jag tyckte helt enkelt att jag var värd det. Plus att jag fick jätte mycket rabatt så det var smart också! 
 
Är så enormt sugen på tacos, så funderar om jag ska laga till det idag eller om det får bli nått annat som finns här hemma. Orkar inte åka och handla.. Såna här dagar önskar man att man bodde i en stad med bara några meter till affären så man slipper sätta sig i en kall bil. 

det kan lika gärna komma massa snö, vill ut i en backe med min nya bräda och bara åka!
bild från idag, stannade till vid krafstation och kollade på vattnet en stund
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: