aalexandratallberg

Torsdag

Kategori:

Den här dagen har gått så otroligt sakta.. Hämtade Linn och Sara vid tåget i morse, typ vid 07.45.. helt död! skjutsade Sara till skolan och sen hem och vila lite. tränat med syster och sen bara setat framför datorn i stortsett hela tiden. Har även ringt om min LIA plats i januari, åker ju bort den 9:e december så ville ha allt fixat innan så jag inte behöver ringa några samtal från utlandet. Har fått min LIA plats på rällsögården vilket är perfekt, nära och bra. ska dit nästa vecka, träffa min handledare och stämma av allt. 
 
nu ska jag göra lite nytta, sätta på spisen och laga mat så det är klart när R kommer hem. ska upp till stråssa och hälsa på mamma sen ikväll också. 
 
slänger iväg en extra tanke till dig farmor, hoppas du mår bättre och att du snart får komma hem! <3 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: