aalexandratallberg

Torsdag

Kategori:

gårdagen bestog av att leta julklapp till lillasyster, japp ni läste rätt julklapp va det. eftersom jag befann mig i thailand under jul och typ hela december hann jag aldrig kolla efter julklapp och vi skulle promt byta enligt henne. så jag fick ju en julklapp av henne så nu ska jag hitta en också. inte det lättaste när jag inte har en aning om vad hon önskar sig. kom hem igen utan någon julklapp igår. så jag måste fortsätta leta. ska in till örebro i morgon när R har slutat jobba så hoppas på att hitta nått där. 
satt även inne hos Karin och Matte i flera timmar och bara pratade. kvällen avslutades med taco, som jag har längtat efter det!
 
i morse kunde jag faktist sova även om jag somnade tidigt igår så nu tror jag att jag har kommit till rätta igen. dagen vet jag inte vad som kommer hända. städa och tvätta vore en bra ide, men är mer sugen på promenad och nån timma i gymet. får se hur det slutar. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: