aalexandratallberg

första dagen i mars

Kategori: Allmänt

Jag och Robin fick i julklapp ett presentkort av min bror och hans tjej. superpresentkortet tror jag det hette, ett presentkort som man kan använda istort sett vart som helst. här om dagen slog vi till. vi hade ingen aning om vad vi skulle köpa men vi kom fram till att skrapa trisslotter är ju roligt sagt och gjort så beställde vi trisslotter för 210kr så sju trisslotter fick vi hem i brevlådan igår. och vi drömde oss ju bort om att vi skulle bli miljonärer för har man sju trisslotter så måste man ju bara vinna.. vi skrapa och vi skrapa. ynka 30 kr vart det.. så nu ska vi aldrig mer köpa trisslotter.

startade dagen med träning, setat i telefonkö till halebop som jag bara kom till växeln och sen lade dom på.. pluggat (äntligen) och snart ska jag åka upp till svärisarna och måla. vad fredagen och resten av helgen har att erbjuda återstår att se! Trevlig helg på er alla.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: