aalexandratallberg

Torsdag

Kategori:

Klockan är drygt 12 och jag har redan hunnit med ett aarmpass på gymmet, gjort mitt skolarbete, tvättat två maskiner, bakat tvåkladdkakor till sälen och nu då? jag har hela dagen framför mig. 
mannen åker iväg på fiskeresa idag så han slutar tidigare och jag har lovat mat på bordet klockan 2 så det har jag och göra sen är resten av dagen ledig. ska ta mig upp till stråssa med bilen så pappa kan kolla på den. kanske bli med honom till linde och simma och svänga förbi vid farmor, hon hade bakat nya kakor så tänkte provsmaka dom och även lämna in en tröja som jag hade sönder för nån helg sen och se om den går att laga. 
 
blir nog en tidig kväll i kväll också så jag orkar upp och jobba i morgon, ska jobba extra på bring och det är cykelrunda i kopparberg som gäller. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: