aalexandratallberg

Torsdag

Kategori:

Torsdagar är dagarna då Robin kommer (oftast) och det har även blivit en vana att jobba kväll på torsdagar så jag fortsätter med det även idag. nu på förmiddagen har jag inte gjort något ligger fortfarande i sängen och kikar runt på diverse sidor på nätet kliar i shoppingfingrarna men nej ska inte handla något bara titta! var faktiskt in till Örebro i Tisdags med syster och Jens och shoppade, fick med mig en jacka och träningskläder hem Jag har blivit sjuk, har as ont i halsen och är snorig men mest på morgonen så jag tänkte att idag får jag slappa så jag orkar med en kväll på jobbet.
I morgon är det en dag i skolan, eller men basgruppshandledaren rättare sagt. och helgen är det tolvtimmars jobb både lördag och söndag, har även måndag nästa vecka inbokad med jobb också och så skulle jag få några fler dagar idag när jag kommer. så jobbet rullar på och jag är sjukt glad över det både för att det fyller upp mina dagar med saker att göra och så är det alltid trevligt när lönen kommer.
 
igår var jag rastlös, även om jag är hängig och krasslig blir jag sjukt rastlös, så jag åkte några vändor och uträttade ärenden och sen slängde jag ihop en smörgåstårta bara för att jag fick lust, så det står nu i kylen och gottar till sig. vi tänkte hugga in efter jobb och bandyn.
 
formaterade om datorn igår också så kommer inte bjuda på några bilder till detta inlägg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: